سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/8/28
12:17 ص

دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران فردا درحالی پیگیری خواهد شد که آبی‌پوشان ، فابیو جانواریو را که به تازگی از تعطیلات قهرآمیز خود بازگشته است ، به دلیل مصدومیت نخواهند داشت. جانواریو که از سپاهان راهی استقلال شده بود از انگیزه‌های بسیاری برای این بازی برخوردار بوده است ، حداقل که از مصاحبه‌ی او این چنین بر می‌آید.
گویا نمی‌توانی مقابل سپاهان به میدان بروی، درست است؟
بله. متاسفانه مصدوم هستم و نمی‌توانم مقابل سپاهان بازی کنم؛ دکترها به من گفته‌اند که باید 4،5 هفته فیزیوتراپی کنم و احتمالا چند بازی دیگر استقلال را نیز از دست می‌دهم.
البته شنیده‌ایم که می‌خواهی هرطور شده خودت را برای تماشای بازی به اصفهان برسانی.
بله. ای کاش می‌توانستم به اصفهان بیایم تا بازی را تماشا کنم اما شاید نتوانم برای بازی خودم را به اصفهان برسانم. سپاهان و استقلال دو باشگاه بسیار بزرگ هستند و من خاطرات بسیاری از هر دو تیم دارم و مطمئنم بازی فردا یک مسابقه بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود.
این دو تیم دو تیم بسیار بزرگ هستند و این بازی بدون شک یک مسابقه خیلی زیبا و جذاب از آب در خواهد آمد. من واقعا دوست دارم برای تماشای مسابقه به ورزشگاه فولادشهر بروم اما این برای من بسیار دشوار است چون باید فیزیوتراپی کنم و کارهای درمانی‌ام را ادامه دهم اما باز هم سعی می‌کنم خودم را به بازی برسانم.
اگر به اصفهان آمدی به طرف کرانچار هم می‌روی؟ ابتدای فصل مشکلاتت با او باعث شد که در سپاهان نمانی.
ببینید، وقتی یک اتفاق گذشته، دیگر نباید در مورد آن حرف زد و من هیچ دشمنی با کرانچار ندارم و چیزی برای گفتن در مورد کرانچار ندارم چون به هر حال این اتفاق افتاد اما من نمی‌توانم بگویم که وقتی به اصفهان آمدم به طرف او می‌روم زیرا این درست نیست و حتی اگر بازی هم می‌کردم، قبل از بازی به طرف کرانچار نمی‌رفتم.
ولی هواداران سپاهان شعارهای بسیاری برای خوشامدگویی به تو و تشکر از دو سال حضورت در اصفهان آماده کرده بودند اما تو نمی‌توانی در این بازی به میدان بروی.
واقعا ناراحت هستم که این بازی را از دست می‌دهم و ناراحتم که نمی‌توانم به بازی برسم. من با سپاهان تاریخ خوبی داشتم و در دو سالی که در این تیم بودم بازی‌های خوبی انجام دادم و توانستم دو قهرمانی با این تیم به دست بیاورم. وقتی من دیدم طرفداران سپاهان چگونه با من رفتار کردند، آن را با هیچ چیزی عوض نمی‌کردم. امیدوار بودم که در بازی با سپاهان این مردم را ببینم زیرا آنها مثل خانواده من بودند. ما دو سال رویایی در اصفهان داشتیم و خوب یادم می‌آید که بعد از پیروزی در بازی‌ها، مردم ما را دنبال می‌کردند و به ما تبریک می‌گفتند و ما را دوست داشتند. خیلی خوشحالم که هواداران سپاهان و مردم اصفهان برای من پیام‌های بسیاری ارسال کردند و باید بگویم مردم اصفهان واقعا مهربان و دوست داشتنی هستند و واقعا نمی‌دانم چگونه از آنها تشکر کنم. به هر حال من حالا در استقلال هستم و برای موفقیت تیمم همه تلاشم را به کار می‌گیرم.
برخی می‌گویند سپاهان امسال از سپاهان دو فصل پیش ضعیف‌تر است؛ نظر تو چیست؟
بله. ببینید، وقتی بسیاری از بازیکنان اصلی یک تیم از ترکیب آن جدا شوند، بسیار دشوار است که شرایط تیم تغییر نکند. سپاهان بسیاری از بازیکنان ترکیب اصلی خود را از دست داد اما با این وجود آنها در حال حاضر شرایط بدی ندارند و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی هستند و به نظر من بازی با استقلال برای آنها بسیار تعیین کننده است. بازی استقلال و سپاهان یک مسابقه 6 امتیازی است.
خب به نظرت بازی فردا چگونه رقم می‌خورد؟
این یک بازی خیلی سخت است و هر دو تیم در این مسابقه برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌روند؛ استقلال صدرنشین جدول است و با انگیزه بسیاری که دارد برای کسب امتیاز می‌رود اما مطمئنم سپاهان در شهر خودش بسیار قوی بازی می‌کند و تیم خطرناکی است.
به نظرت کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند؟
به نظر من استقلال، سپاهان و تراکتورسازی شانس‌های قهرمانی هستند زیرا بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ