سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/8/28
12:17 ص

علی کریمی امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد اما مثل روز گذشته بین کلینیک و سالن وزنه در حال رفت و آمد بود. البته شماره 8 پرسپولیس مجبور بود مثل همیشه به ابراز احساسات هوادارانش که از پشت درهای بسته نام او را فریاد می زدند هم واکنش نشان دهد.

کریمی که بعد از بازگشت به تیمش  با خودروی قرمزرنگ خود در تمرین حضور پیدا می کند در پایان تمرین و وقتی که قصد ترک ورزشگاه را داشت با دختربچه خردسالی که از ابتدای تمرین پشت در ورزشگاه درفشی‌فر ایستاده بود دقایقی  صحبت کرد. این هوادار کوچک به کریمی گفت همراه با پدرش فقط به خاطر او به تمرین پرسپولیس آمده است و کریمی نیز یک نارنگی به او هدیه داد.

این موضوع باعث شد که هواداران و بازیکنان پرسپولیس که در جوی بسیار صمیمانه در تمرین امروز حضور داشتند کریمی و دختر خردسال را مورد تشویق قرار دهند. کریمی دقایقی مقابل ورزشگاه با هواداران با چهره‌ای بسیار خندان و متفاوت نسبت به چند وقت اخیر  برخورد کرد و متفاوت از همیشه بود.


  

91/8/28
12:16 ص

موضوع تولید گوشی تلفن همراه در داخل کشور، همواره از موضوعات قابل توجه در سطح رسانه‌ها بوده است. شاید برند جی.ال.ایکس را بتوان مطرح‌ترین عنوان در این زمینه دانست.
به این بهانه و همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام، گفتگویی با مدیر کارخانه این شرکت انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.


• لطفا در ابتدا خود را معرفی نموده و سمت خود را بازگو نمایید.
بنده حمید سعیدی مدیرعامل کارخانه ارتباط همراه گویا اروند هستم.

• لطفا اشاره‌ای هم به سابقه تاسیس و فعالیت شرکت نمایید.
شرکت ارتباط همراه گویا اروند در سال 1386 به منظور تولید تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی با برند GLX در منطقه آزاد اروند خرمشهر تاسیس گردید.

• آیا فعالیت شرکت منحصرا در زمینه تولید گوشی تلفن همراه است؟
خیر ، همانطور که اشاره شد در زمینه تجهیزات مخابراتی نیز فعالیت دارد.

• تاکنون چند مدل گوشی به بازار عرضه شده، و چند مدل در دست طراحی و یا آماده‌سازی می‌باشد؟
مدل‌های زیادی تاکنون عرضه گردیده ضمن این که تلاش می‌شود هر ماه یک مدل جدید به بازار عرضه گردد.

• با توجه به مدت کوتاه فعالیت تولید کننده ایرانی گوشی تلفن همراه، چه نوع بازخوردی از بازار و نیز مشتریان داشته‌اید؟
شرکت‌های زیادی سعی در فعالیت در این زمینه را داشته‌اند اما بنا به دلایلی از ادامه فعالیت منصرف گردیده‌اند، استقبال بی‌نظیر مردم از گوشی‌های جی‌ال‌ایکس سبب گردیده که این شرکت به فعالیت خود ادامه دهد.

• آیا این بازخورد برای شما راضی کننده بوده؟ و چه تاثیری در ادامه فعالیت شما خواهد داشت؟
بله، انگیزه‌ای شده که تنوع محصولات بیشتری داشته باشیم و مطابق با تکنولوژی روز جهان فعالیت خود را گسترش دهیم و ارائه خدمات پس از فروش بیشتر و بهتری برای هموطنان عزیز داشته باشیم.

• به طور کلی در بازار رقابت شدید برندهای معروف، آینده تولید برند ایرانی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
هدف جی ال ایکس رقابت با برندهای مختلف نیست، بلکه هدف بومی کردن تکنولوژی تلفن همراه و تجهیزت مخابراتی در کشور است که به حول و قوه الهی توانسته‌یم در این زمینه پیشرفت‌ای خوبی کسب نماییم و امید است با استقبال مردم روز به روز شاهد پیشرفت کارخانه باشیم.

• آیا فکر می‌کنید احتمال حضور برند یا برندهای دیگر ایرانی در این زمینه وجود دارد؟
بله، حتما.

• دستگاه‌های و سازمان‌های دولتی تصمیم‌گیرنده، چه نوع سیاست حمایتی در قبال چنین فعالیت‌هایی داشته و دارند؟
با لطف و عنایت پروردگار متعال و اتکا به شعار رهبر معظم مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تمامی سازمان‌ای مربوطه آنچه می‌وانستند کمک نموده‌ند و جای شکر و سپاس از زحمات تمامی این عزیزان را دارد.

• در پایان مورد جزئیات خط تولید خود بگویید، از قبیل کارخانه یا کارخانه‌ها، شهرها، و مراکز مهم که شرکت و توابع آن در آنها استقرار دارد.
در حال حاضر کارخانه ما دارای 14 خط تولید و دارای نمایندگی در تمام سطح کشور می‌باشد.


  

91/8/28
12:16 ص

معاون فنی سامانه هوشمند سوخت با تشریح قابلیت های نسل جدید کارت های هوشمند بنزین گفت: کارت های هوشمند نسل جدید کاربری چند منظوره داشته و امکان استفاده از آن به عنوان ارائه دهنده خدمات مالی الکترونیک نیز وجود دارد.
?شهرام رضایی? با تشریح قابلیت های به روز شده در نسل جدید کارت های هوشمند سوخت گفت: کارت های هوشمند جدید به مرور زمان و بر پایه نیاز شخصی افراد جایگزین کارت های قبلی می شود و به هیچ وجه نیازی به تعویض اجباری کارت های قدیمی نیست.
وی تصریح کرد: در صورت غیرقابل استفاده شدن و یا مفقودی کارت های هوشمند قدیمی، کارت هوشمند نسل جدید برای افراد صادر خواهد شد.
رضایی درباره بومی سازی نرم افزارهای کارت های هوشمند سوخت در داخل کشور گفت: در گذشته مجبور بودیم این کارت ها را از یک شرکت خارجی تامین کنیم که با تولید آن در داخل کشور، انحصار تولید این کارت ها شکسته شد و امروزه این کارت ها با یک سوم قیمت قبلی در داخل کشور تولید و تامین می شود.
وی تاکید کرد: تاکنون 100 هزار کارت هوشمند سوخت جدید تولید شده و با رونمایی و صدور مجوز توزیع توسط وزیر نفت، توزیع آن بین مردم آغاز شده است.

** کارت های هوشمند نسل جدید با سیستم های امنیتی پیشرفته تر
معاون فنی سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های جدید درباره امنیت کارت های هوشمند سوخت نسل جدید در مقایسه با کارت های قدیمی گفت: کارت های قدیمی نیز امنیت کامل داشت، اما قابلیت های امنیتی کارت های جدید بیشتر بوده و در نتیجه امنیت این کارت ها بیشتر است.
رضایی با اشاره به این که تکنولوژی کارت های هوشمند قدیمی مربوط به پنج سال گذشته است، تاکید کرد: در حوزه خدمات ?آی تی ? باید دائما به روز شد و خوشبختانه کارت های جدید بر اساس فناوری های متن باز و جاوا تولید شده است که دارای امنیت بیشتری است.

** آمادگی سامانه هوشمند سوخت برای همکاری با شبکه بانک در زمینه پرداخت الکترونیک
مدیر فنی سامانه هوشمند سوخت با اشاره به این که تاکنون امکان پرداخت الکترونیک وجه سوخت تنها از طریق درگاه های بانک ملت امکان پذیر است، گفت: امکان مشارکت بانک های متعدد در زمینه پرداخت وجه الکترونیک سوخت در کارت های هوشمند نسل جدید تعبیه شده است و ما در این زمینه آمادگی کامل داریم.
?شهرام رضایی ? با اشاره به این که مذاکراتی با برخی بانک ها نظیر بانک ملی و سپه در این زمینه انجام شده است، افزود: از یک سال پیش مذاکرات ما با بانک مرکزی آغاز شده و مشخصات کارت های هوشمند سوخت نسل جدید به آن ها اعلام شده است تا بانک مرکزی به عنوان یک هاب عمل کرده و بانک های دیگر را در این خدمت مشارکت کنند.

** خرید در مراکز خدماتی از طریق کارت های هوشمند سوخت جدید
رضایی با تاکید بر وجود امکانات خرید در مراکز خدماتی و فروشگاهی بر روی کارت های هوشمند سوخت جدید گفت: امکانات مورد نیاز روی کارت های جدید تعبیه شده است که در صورت علاقمندی سازمان ها و مراکز خدماتی این امکان برای مشتریان فراهم خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای مثال این طرح به عنوان پایلوت در متروی تهران اجرایی شده است که در صورت اعلام آمادگی شهرداری، مسافران می توانند با کارت هوشمند سوختی که در جیب آن ها قرار دارد از گیت های مترو عبور کرده و وجه سفر خود را بپردازند.

** امکان اتصال کارت های هوشمند سوخت جدید به شبکه بانکی
رضایی ، اتصال کارت های هوشمند سوخت به شبکه بانکی را از دیگر قابلیت های کارت های جدید عنوان کرد و افزود: با تعبیه نوار مغناطیسی در پشت کارت، امکان استفاده این کارت های در دستگاه های ای تی ام بانک ها وجود خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در این زمینه نیز از یکسال گذشته با بانک مرکزی مذاکراتی انجام شده است که در صورت انعقاد قرارداد با بانک ها، کارت های جدید به حساب مشتریان متصل خواهد شد.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ