سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

91/8/28
5:14 ع

به گزارش روز جمعه ایرنا در این مسابقه که از صبح تا عصر امروز با نظارت رئیس کمیته داوران و کمیته فنی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی کشور و رئیس هیات ورزشهای زورخانه ای استان در حضور بیش از یک هزار نفر از مردم نهاوند برگزار شد استانهای تهران، لرستان ، قزوین، مرکزی کردستان و همدان(نهاوند ) شرکت داشتند.

در پایان مسابقه در رده سنی پیشکسوتان تیم نهاوند متشکل از شیرعلی قپانوری،جواد نوری،هبت شهبازی ،حسین قیاسی ،علی عباس محمدی به مرشدی و سرپرستی بابک دلفانی با 211 امتیاز مقام اول را به دست آورد و تیمهای استان مرکزی با 89 امتیاز و استان لرستان با 78 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند .

در رده نوجوانان نیز تیم شهرستان نهاوند متشکل از حسین خزایی ،محسن ترکاشوند،محمد امین سوری،علی اصغر رادمنش،علی اکبر شهبازی، یوسف جوزا،کیوان غیاثوند،مهدی قیاسی و رضا جلالوند به مرشدی کیارش جهانیان و مربیگری بابک دلفانی با 201 امتیاز موفق شد مقام اول را به دست آورد و تیم نوجوانان تهران با 188 امتیاز و تیم استان قزوین با 179 امتیازبه ترتیب دوم و سوم شدند .

این مسابقات همه ساله به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم پهلوان حسین قیاسی از پهلوانان پیشکسوت نهاوند و نامی کشور برگزار می شود و تیمهایی از استانهای مختلف کشور در آن شرکت می نمایند .



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ